underbarkväll med underbara louise

(jag passar på att skriva ett inlägg nu när vi ändå satte på datorn)

jag älskar min vän louise stenström

vi har iaf haft en skön lördagskväll,
jag kom till lollo vid halv elva? jaa liite senare än väntat dåra.
vi var hemma hos henne en stund och sen drog vi ut
och umgicks med några från lollos skola
haha dom hade humor xd
och kom just nu hem till lollo igen ;)
och vi två ska just sätta på en film (angelica är faktist i sollentuna hos någon vännina
hon skulle egentligen hänga med oss, men nej tydligen inte, men det är lugnt)
lollo och jag har det nice ändå !
men iaf, som sagt så ska vi sätta på en film, tydligen en läskig, så kommer nog sakna min söta Viktor som jag kan hålla om, jaja jag har min sötnos Louise <3

puss på alla,
lägger in dagens kvällsoutfit imorgon,
ha det nice, för det kommer absolute jag och lollo ha, haha <3

men denna väska är lollos och jag gillar den ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0