tack angelica för att du var gullig och skrev <3

Hellu :)
undrar ni varför jag skriver blog på en fredagkväll/natt?
jo jag ska förklara.. ;)
jag var nyss hos Sebastian på fest,
det var otroligt roligt :)
alla killar bara klängde på mig all the time liks (puuh att man är singel)
men iaf så tog jag det lugnt med drickan (jag vet :o)
eller jaa, jag däckade inte iaf (aa)
men nu är jag nykter som en nykterist,
festen började ganska tidigt om man säger så..
när festen hade hållit på ett tag
kl var kanske elva? va fan vet jag men iaf..
då sätts brandalarmet i hela höghuset igång!
jag blev otroligt rädd men som tur är var Viktor gubben där och höll om mig (a)
men förstå egentligen vad komiskt liks brandlarmet? , fast jag var livrädd
men iaf så springer alla ut! helt kaos blev det!
men nu är allt bra, mös med Viktor ett bra tag,
men hade liks inte tänkt innan jag gick så hade bara skinjackan,
jag frööös!, fast fick ju såklart låna viktors jacka,
men tyckte så synd om honom där han stod med bara jeans och t-shirt
så det fick bli så att jag åkte hem så han inte behövde frysa,
han skulle ju såklart kunnat följa med. men skulle känna mig så otroligt taskig mot min sjuka manager angelica då!
 liks ta med en kille hem när ens kompis är där hemma och är sjuk,
nej jag får inte ihop det,
men nu ska jag och angelica dricka lite te och kanske kolla på en film :)
(sex and the city är ju då favoriten för tillfället :) )
men vi får se hur det blir,

är dt bara jag som tycker att denna tunica
ser grymt fin och mysig ut?

 


 

              ellos 249,-

 


Kommentarer
Postat av: Johanna - SHOEBOX

Den såg skön ut!

Det verkar ha varit en händelserik fest :)

2008-11-29 @ 09:32:25
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Ida Engdahl

tack så mycket själv då?

2008-11-29 @ 10:10:24
URL: http://cinderellastoryy.blogg.se/
Postat av: bumbibjörn

jag tror jag såg dig igår,duhade på dig en fjällräven(intedunjackafjäll) fett balla skor du hade!:O §

2008-11-29 @ 10:26:59
Postat av: AllasRobyn

tack så mkt :)

jaa jag vet dom är grymt snygga :)

2008-11-29 @ 11:24:35
URL: http://stockholmsrobyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0