Robyn här

Hej alla söta små beundrare :)
hur har er morgon varit ? och hur kommer er dag vara ? :)
ska jag ha en frågestund tycker ni ? jaaa ! någon gång kommer jag ha det ,
vad sägs om ikväll mellan 18-20.00 ? då är jag laddad på massa frågor att svara på !
vet ni vad mamma tvingade mig att göra idag ?
ellos.se har ju söta kläder och så
men det är ingenting för mig eftersom det är för billigt
kalla mig inte snobbig nu
men jag vill inte ha billiga kläder - för det betyder att många har likadana
men iaf
mamma sa såhär till mig:
- nu shoppar vi på ellos.se , kläder till dig , så ska du få se att kläder som är billiga är lika speciella som vissa dyra kläder du har hjärtat . vi testar och om du inte är nöjd så får du shoppa för galet mycket pengar på märken som gucci och sådär
jag suckade men vi gick iaf in på ellos
det var söta kläder där och här är allt jag köpte :

ELLOS.SE



 En kofta för 249 :-



En till kofta för 319 :-


En jacka för 349.50 :-



En skinnjacka för 1169 :-


jag är väl ganska nöjd måste jag säga
men nu ska jag ut och röka !
puss på er elskliiiingaaaaer <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: Åh, tack så mycket :)

2008-11-29 @ 11:54:10
URL: http://gish.blogg.se/
Postat av: Elin

Min morgon består av spyor och sånt crap

/ en mycket bakfull Elin

2008-11-29 @ 11:56:29
Postat av: Klara

min dag kommer bli fantastisk :D

fina kläder du hittat !

du behöver inte alltid shoppa dyrt !

2008-11-29 @ 11:56:55
Postat av: Sara

underbara kläder !

2008-11-29 @ 11:57:06
Postat av: Lena

Jag ska ut och rida idag :D

berätta om vad du ska göra idag vettja ? :D

2008-11-29 @ 11:57:30
Postat av: amanda

gud va fina kläder robyn :)

2008-11-29 @ 13:59:31
URL: http://hellquistblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0