ROBYN DIA HÄR

ni kanske vill veta hur min sminkdag ser ut !

TILL HUDEN



först använder jag mig av denna underbara foundation !
Christian Dior för endast 445 :- kr !


sen sätter jag på denna christian dior concealern runt ögonen
den kostar endast 320:- !

efter det sätter jag på det här pudret från Lancôm för 380:-



på pannan och lite under kindbenen sätter jag detta solpuder från Guerlain
det kostar 405 :-


rouge från Yves Saint Laurent för 345 :-

sen var huden klar !

TILL ÖGONEN


den första är från Christian Dior och den kostar 255 :-
den andra är från Lancôm och kostar ungefär 270 :-
jag använder antingen en utav dom eller både och
vilket som


Sedan sätter jag på denna eyeliner från Lancôm för 320 :-



ögonskuggan beror på vilka kläder jag har
men min favorit är denna från Helena Rubinstein och den kostar bara 340 :-

TILL LÄPPARNA


använder jag antingen den här från Helena Rubinstein för 255 :-



eller den här från Christian Dior för 235 :-



eller detta läppstift från Yves Saint Laurent för 240 :-


hoppas ni älsklingar fick något bra tips nu :)

Kommentarer
Postat av: beatrice, 95an du vet :P

perfekt!

har alltid undrat hur du sminkar dig, har inte vågat fråga dig:P men wohohoho men nu så:D

okej hehe detta är kanske lite för dyrt, men ändå liksom:D pusspådig,ses sääkert på måndag !

2008-11-29 @ 19:34:15
Postat av: AllasRobyn

haha bea din lilla tönt!

söt du är

2008-11-29 @ 19:41:44
URL: http://stockholmsrobyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0