älsklingar

vet ni vad pappa sa till mig idag ?
''shoppa inte för mycket , det är finanskris''
först så blev jag helt fucking chockad ,
sen så började han skratta ,
och då fattade jag skämtet liks daah
kan man få en sweet 16 när man är i Sverige ?
det skulle ju vara helt underbart !

mamma har gjort någon slags regel för mig nu - jag får bara shoppa 2 gånger i veckan
det är ju helt skandal ,
man kan ju inte hålla inne en person med shoppingen
tänk dom som inte har några pengar ..
jag blir faktiskt lite ledsen
men som hjälp så ger jag faktiskt kläder till myrorna
jag kanske ser ut som en bitch men är faktiskt en bra person inuti

jag ska börja med något som heter modekris också
det är då jag lägger inte plagg som jag verkligen avskyr
sånt som borde vara en lag på att inte få använda
när du ser rubriken ''modekris'' så vet du exakt vad det handlar om
 jag ska nog göra en sån nu tror jag

seeees

Kommentarer
Postat av: mirj

din pappa är såååå rolig,

haha vi måste ses snart,

älskar dej bästavääään robyn

2008-11-28 @ 21:33:02
Postat av: AllasRobyn

jaa men gud gumman, det var otroligt länge sen jag träffade dig, är väldigt upptagen just nu. men vi måste höras baby <3

2008-11-28 @ 22:52:37
URL: http://stockholmsrobyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0