robyn säger vad amanda ska skriva.. xd <3

gulliga amanda sover här hos mig inatt eftersom hennes klass har sovmorgon till elva tydligen så var det lugnt för alla!

men otroligt med förlåt för att jag inte skrivit något!
och läsare tack för mailen det stärker!
men som sagt, har hjärnskakning "/
låg inne på sjukhuset i måndags, men åkte hem på tisdag morgon, hehe det är inte så farligt som det låter,
men kommer nog upp på benen till helgen om jag minns rätt vad läkaren sa ;)
men förlåt ännu en gång för att jag inte kunnat skriva, men tar igen allt när allt är som det ska igen!
puss på alla!

försökte lägga in några bilder på mig och amanda, men nej min usb är "ur funktion"

<3


Kommentarer
Postat av: lollo

äntligen ett inlägg,

blev otroligt med orolig faktist !<3

2008-12-03 @ 22:43:09
Postat av: rosalind

ja hallå när kommer du till skolan igen?

du måste få tillbaka dina jeans!§

2008-12-04 @ 16:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0