att frysa ner sina sköldpaddor

jag har faktiskt tagit mig tid att läsa om sjöldpaddorna . eftersom jag ska ut och resa snart som jag faktiskt ofta gör , brukar göra det på loven eftersom mammma tycker att jag kommer efter annars , jag ska iaf på semester snart och då läste jag att man kan frysa ner sina sköldpaddor i frysen och sen tina upp dom när man kommer hem .
det är ju liks en fantastisk idé !
jag ska testa det istället för att låta någon annan ta hand om dom när jag är ute och reser
och om dom sorgligt nog råkar dö så kan man ju köpa nya



här är min sköldpadda Robyn , jag har också en som heter Dia
man kan ju inte få för mycket av mig liks !


Kommentarer
Postat av: amanda

ja , ingen kan få nog av dig älckling :)

2008-11-28 @ 16:20:26
Postat av: Greta

robyn är ett så otroligt fin namn ! :D

kram en läsare

2008-11-28 @ 16:22:46
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH är dt verkligen sant att du gör det?

vad otroligt roligt,

men dör dom inte?

jag har också sköldpaddor, men jag vågar inte riktigt frysa ner dom...

2008-11-28 @ 17:58:27
Postat av: blondinbella

hejhej robyn,

du jag verkligen älskar din blogg så himmla mycke :D

vi borde bara så bli bästisar, liksom för livet :D

ja en kompis berättade om sin kompis som frös ner sina sköldpaddor o tina upp dom igen efter två år för hon blev liksom trött på dom :O

värsta smart ju,

föresten du kan få en av mina kaninpälsar som jag har tröttnat på nu,

vi ses på söder tjejen

lovelove bella

2008-11-28 @ 20:24:00
URL: http://blondinbella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0