MODEKRIS



seriöst
vad är det där för något ?
total modekris
jag såg en tjej i stan idag som gick runt med sådana skor. jag menar , man måste ju klä sig rätt om man ska ha sånna . dessutom var det mitt i vintern. jag menar , dom skorna jag hade hade jag faktiskt nylonstrumpor i
den här skon är så kris att jag vill spy på dom som använder den
förutom dom som använder den rätt
för då skulle det se helt okej ut
men man måste använda hjärna för att veta hur man ska klä sig med dom !
hon gick runt där med fulaste jackan och jeans
herregud vad jag kräktes och skrattade för mig själv
jag bad nästan Angelica gå fram och spotta på henne
så illa var det

om man nu ska använda såhär farliga skor , så använd dom rätt
fråga mig vettja
jag vet exakt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0