hellu alla gullungar !

kom hem för ett tag sen,
fööörlåt hundra gånger att dt inte blir n mer video idag!
allt cpade sig liksom..
min manager bärde allting , säger bara stackars henne !
Angelica har blivit sjuk och jag ska nog ge henne en puss nu

men hejdå nu ska jag pröva allt jag köpte (hann inte prova allt) köpte mängder!
och pappsen blev inte sur såklart han förstår mig :)

sov gott senare , seees pussgurkor <33

här är ett smakprov på vad jag köpte idag
lägger in lite dagens klädsel snart då jag klipsat ihop allt jag hade på mig
och självklart lägger jag in bilder på nästan allt jag köpt !


Kommentarer
Postat av: Pearl-pia

Wow darling vad blev det för ngt sött idag då?

Själv köpte jag gulligaste gucciväskan.



And my god, stackars angie... aja dröm sött gumman. My best to angie, puss!

2008-11-27 @ 21:40:28
Postat av: Anonym

guuuuud, vilka snygga skor,

sånna ska jag också köpa i helgen

älskar dej Robyn bästavän

2008-11-28 @ 21:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0